DOPRAVA ZDARMA

Doprava, montáž a platba

Standardní doprava nábytku a židlí je po celé České Republice zdarma.

Náklady na dopravu zboží na vámi vybranou adresu v ČR jsou již vždy zahrnuty v ceně.

Dopravu zdarma nezahrnuje nákup dílů nábytku a židlí (police, tužkovníky, píst židle atd.) nebo kancelářské doplňky jako jsou věšáky, nástěnné police, držáky PC, výsuvy klávesnice, kabelové svody atd.  Za tuto službu si účtujeme 190 Kč

Pokud toto zboží zakoupíte alespoň v hodnotě 3.000, - Kč, doprava je též zdarma.

Dodání zboží  

Zboží převážně doručujeme vlastní dopravou (především v Praze a okolí) nebo dopravcem PPL a Geis.

Dodací lhůta

Zboží, které nabízíme máme většinou skladem. Abychom mohli nabízet dopravu zdarma, snažíme se optimalizovat jednotlivé dodávky a jejich vzájemnou provázanost. To znamená, že v závislosti na logistice a aktuální situaci se dodací lhůta pohybuje od 2 do 14 dnů.

Ohledně termínu dodání vás budeme informovat telefonicky nebo mailem následně po objednání zboží.

Jakékoliv omezení v dopravě (např.: pěší zóna, nezpevněná cesta, zákaz zastavení atd.) nám prosím sdělte v objednávce.

Doplňující podmínky k dopravě

Doprava zboží je standardně zajištěna za první uzamykatelné dveře v objektu v pracovní dny od 8–17 hodin. 

Není-li možné zajistit dodání zboží za první uzamykatelné dveře v objektu na vzdálenost menší než 20 metrů od komunikace, kam může dojet dodávka, dodavatel realizující předání zboží, může určit jiné místo předání.

Nadstandardní služby jako např. vynesení zboží do patra, dodání v určitém čase je možno objednat přidáním požadavku do poznámky. Dispečer se s vámi následně spojí a domluví podrobnosti. Tyto služby jsou zpoplatněny.

 

Převzetí zboží

Objednané zboží doporučujeme před převzetím od dopravce důkladně zkontrolovat za jeho přítomnosti. V případě, že obal jeví známky poškození přepravou, zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační zápis. Zásilka bude poté zpět doručena na naši adresu a v nejkratší možné době vám zašleme nové zboží. Pokud ihned po rozbalení zboží z neporušeného obalu zjistíte výrobní vadu, poškození nebo chybějící části, neprodleně nás o tom prosím informujte telefonicky nebo mailem ideálně s fotografiemi vady zboží.

 

Osobní odběr zboží

Osobní odběr nábytku a židlí je možný na adrese: Perfect Office studio s.r.o., Strakonická 3363/2d, kde můžete zboží uhradit hotově nebo kartou.

 

Montáž a instalace kancelářského nábytku

Disponujeme týmem zkušených techniků, kteří zboží přivezou, vynesou do pater a provedou odbornou montáž objednaného zboží přímo u vás. Tato služba je zpoplatněna 8 % z celkové ceny nákupu + paušální poplatek 2 000 Kč. Možnost objednání montáže lze zvolit (zatrhnout) v celkové rekapitulací po vyplnění kontaktních údajů. Po zatrhnutí této služby se cena za montáž automaticky připočte k celkové ceně nákupu. V rámci této služby nezajišťujeme stavební úpravy, elektroinstalaci, napojení na rozvody plynu apod. 

 Příplatek za montáž ke zdi, montáž kuchyněk, napojení na rozvody vody, odpadu atd. vám rádi naceníme individuálně k ceně standardní montáže dle vaší poptávky.

Termín montáže s vámi dohodne dispečer, jakmile zboží bude expedováno (cca 3 pracovní dny ode dne expedice zboží). Montáž realizujeme v pracovní dny od 8 - do 17 hodin.

Zákazník je povinen zajistit pracovníkům provádějícím montáž vhodné pracovní podmínky. Musí být umožněno sestavit nábytek na místě jeho umístění či uložení, stěhování sestaveného nábytku našimi pracovníky na jiné místo není možné. Stejně tak je bez předchozí dohody a nacenění vyloučeno stěhování, montáž či demontáž stávajícího nábytku a jiného zařízení.

 

Možnosti platby

  • Platba předem bankovním převodem - SLEVA 2% z ceny zboží.  Zálohová faktura se započtením slevy vám bude zaslána mailem po obdržení objednávky.
  • Platba hotově našemu pracovníkovi nebo dopravci při převzetí zboží
  • Platba platební kartou on-line
    • Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
    • Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky

        

  • Okamžitá platba bankovním převodem (COMGATE)
    • Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
    • Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
    • Kontakty: ComGate Payments, a.s.
      Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
      E-mail: platby-podpora@comgate.cz
      Tel:  +420 228 224 267
  • Platba bankovním převodem se splatností - Platí pouze pro státní organizace a školy.

Zaslání faktury

Faktury zasíláme na e-mail uvedený v objednávce v okamžiku dopravy zboží na vaši adresu.

TOP